opc_loader

Veelgestelde vragen

 

Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!

 

Hoe kan ik een product zoeken?

Binnen de webwinkel vindt u rechtsboven in de balk de functionaliteit "Zoeken". Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment. In het zoekveld vult u de naam van het product wat u zoekt zo specifiek mogelijk in. Mochten er te veel uitkomsten zijn, probeer dan uw zoekterm te verfijnen. Zoekcriteria mogen uit meerdere woorden bestaan (gescheiden door spaties).

 

Hoe kan ik een product bestellen?

U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button "In winkelwagen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen door op de knop "Verder winkelen" te klikken of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op "Afrekenen" te klikken. Lees meer...

 

Bestelling niet ontvangen?

Wij doen er alles aan om je als klant tevreden te krijgen en te houden, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. Het kan voorkomen dat u het pakketje niet ontvangen hebt binnen een acceptabel termijn. Mocht u binnen de gestelde termijn nog geen pakketje hebben ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!

 

Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?

Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen en de kosten van de producten. Als u klikt op "Winkelwagen" gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.

 

Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?

U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door een vinkje te plaatsen in de kolom verwijderen achter dit product. Daarna klikt u op "Update". Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom "Aantal". Als u daarna op "Update" klikt, worden de juiste prijzen getoond.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.

 

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!

 

Hoe zit het met de garantie?

Op ieder product wat wij verkopen zit een bepaalde garantie. U heeft immers recht op een goed product. Op onze garantiepagina staat een uitgebreide uitleg hierover beschreven. Lees meer...

 

Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?

U ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van het soort product wat u hebt besteld is er een track en trace code opgenomen waarmee u uw bestelling kan volgen.

 

Levert de webwinkel ook in het buitenland?

Ja, wij leveren ook in het buitenland aan België en Duitsland. Lees meer...

 

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt binnen de webwinkel op 4 verschillende manieren betalen: via iDEAL, Mistercash (België), Sofortbanking (Duitsland) of via een Vooruitbetaling. Lees meer...

 

Wat zijn de levertijden?

Een product wordt geleverd binnen 1 - 3 werkdagen, tenzij anders vermeld. Voor levering van producten werken wij met GLS en de pakketdienst van DHL. Lees meer...

Veilig en vertrouwd

 

Nieuwe artikelen
Betaalmogelijkheden